عطر ادکلن بنتلی‌ مومنتوم‌ مردانه ادو تویلت‌ | BENTLEY Momentum EDT

BENTLEY Momentum Eau de Toilette

برند : Bentley
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: شرقی فوژه
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

22%
2,790,000
2,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن بنتلی‌ مومنتوم‌ - ادو تویلت‌ مومنتوم‌ مردانه - BENTLEY Momentum Eau de Toilette عطری است خنک و شیرین که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. پیش رایحه هایی که در ابتدای استفاده از عطر ادکلن بنتلی‌ مومنتوم‌ مردانه به مشام می رسند و در فضا پخش می شوند، ترنج، آب دریا، جوز و برگ بنفشه می باشند. پس از آن نیز در میانه راه، میان رایحه هایی هم چون یاس، چوب کشمیر و عنبر در فضا می پیچند و فضا را عطر آگین می کنند. سپس پس رایحه های بسیار خاص یعنی دانه تونکا، مشک، خزه درخت بلوط و چوب صندل سفید جایگزین تمام رایحه های قبلی می شوند. وجود چنین رایحه هایی عطر BENTLEY Momentum EDT را به یکی از لاکچری ترین عطر های موجود در بازار تبدیل کرده است.

عطرهای پرفروش

شیوا عباسی

چن وق پیش واسه کادوی ولنتاین سفارش دادم. به نظرم بازه قیمتش در حدی سهت که بشه به افراد نزدیک هدیه داد. خیلی وقت بود همسرم می خواست این عطرو بخره تا اینکه به بهانه ولنتاین بهش هدیه دادم. خیلی خوشحال شد. یه مدت صبر کردم تا ببینم چه بازخوردایی می گیره و بعد بیام نظرمو ثبت کنم. با اینکه من خودم بوی این عطرو دوس ندارم ولی دوستان و آسنایان بازخورد نسبتا خوبی برای این عطر داشتن. معمولا عطرای شیرین باعث سردردم میشن واسه همون همسرم زیاد نمی تونه ازش استفاده کنه.
بطریش طراحی خوب و شیکی داره. چون خودم عطر زیاد تست کرده، می دونم بوش شبیه سی اچ من هست. پراکندگیش از مانداگریش یه پله بالاتره و معمولا همسرم برای سر کار ازش استفاده می کنه. امیدوارم واقعا از ته دل از هدیه اش خوشش اومده باشه!

ارسال پاسخ
بابک پهلوان

یه عطر که بوش خیلی شبیه سی اچ من هست. قبلا از این عطر داشتم و با گشتن تو سایتای مختلف تونستم رایحه مشابه اون رو پیدا کنم. از نظر قیمتی تو رنج مناسب قیمتیه.
دوسش دارم مخصوصا به خاطر بوش چوب صندل سفید و خزه ای تو نت پایانیشه‌. امیدوارم بودم وقتی می خوام بخرمش عطربان یه تخفیف خوب واسش گذاشته باشه ولی از شانس خوبم وقتی اومدم نظرمو بنویسم دیدم تخفیف زده😰

ارسال پاسخ
شادمهر

ونبال یه عطر مناسب واسه قرار های رسمی و کاریم بودم. یکی از دوستام ادکلن بنتلی‌ مومنتوم‌ رو بهم معرفی کرد. منم بیرون تستش کردم و بعد با مشاوره گرفتن از عوامل عطربان، خریدمش. امیدوارم دم عیدی همه سالم، سلامت، شاد و خوشبو باشید🤎

ارسال پاسخ
داوود

عطرای برند بنتلی معمولا خیلی عطرای حرفه ای و خوشبو با قیمت منسب هستن. چن سالی هست با این برند آشنا شدم و تو این مدت چن تا از عطراشو خریدم. این بار اومدم سراغ این عطر. هم بطریش شیکه، هم خوشبوعه، هم خنکه و هم قیمتش خیلی خیلی نسبت به کیفیتش مناسبه

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...