عطر ادکلن بنتلی بلک ادیشن مردانه ادو پرفیوم | Bentley For Men Black Edition EDP

Bentley For Men Black Edition EDP

برند : Bentley
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: شرقی ادویه ای
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

11%
2,370,000
2,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن بنتلی بلک ادیشن - ادو پرفیوم بلک ادیشن مردانه - Bentley For Men Black Edition EDP عطری خنک و تلخ است. این عطر مردانه اغواگر در سال 2018 در شرکت عطرسازی بنتلی طراحی و به بازار عرضه شد. رایحه عطر بنتلی بلک ادیشن برای آقایان شیک پوش بسیار مناسب است. این ادکلن محبوب بنتلی برای آقایان پیچیده، خاص و کسانی که علاقه مند به عطر تلخ می باشند، گزینه بسیار خوبی می باشد. خنک بودن رایحه ادکلن بنتلی بلک ادیشن مردانه سبب شده تا انتخاب خوبی برای استفاده در روزهای گرم سال باشد. عطر تلخ بنتلی بلک ادیشن مردانه برای استفاده در جلسات مهم رسمی و مصرف در مجالس شب انتخاب بسیار عالی می باشد.

عطرهای پرفروش

Ali f

رایحه اش شبیه خیلی از عطرای دیگه اس. چن وقت ازش استفاده کردم ولی بعد یه مدت رایحه تکراریش خستم کرد و گذاشتمش کنار.
اولش با یه بوی گیاهی شرو میشه و بعدش میره سمت نت های تند و تلخ. شاید اگه عطرایی با این روند نداشتم، اینقدر زود ازش خسته نمی شدم
ممکنه نظرم با خیلی از کابران دیگه متفاوت باشه که به نظرشون احترام می ذارم🌻

ارسال پاسخ
سالار

خب داداش با این پولی که دادی ادکلن مارک خریدی انتظار داشتی ادکلن بیچاره چی کار کنه که ازش خسته نشی انتظار تو یه خورده کم کن

ارسال پاسخ
سهیل

بطریش که خیلی شیکه و همین از عطر گرون داخلش هم انتظار می رفت. یه عطر سنگین و باکلاسه که خیلی وقت بود چشمم دنبالش بود. بعد مدت ها وقت کردم تو عطربان ثبتش کنم و چند روز بعد به دستم رسید.
من که خودم کشته مرده نت آخرشم. یه بوی تند و خیلی خفنه💘

ارسال پاسخ
مرتضی

یه بوی تلخ و تکراری داره این ادکلن که نمیشه همیشه ازش استفاده کرد

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...