عطر ادکلن امپر ساگا مردانه ادو تویلت | Emper saga for men EDT

Emper saga for men Eau de Toilette

برند : Emper
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: معطر آبزی
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

11%
870,000
780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن امپر ساگا - ادو تویلت ساگا مردانه - Emper saga for men EDT دارای رایحه خنک و تند بوده و به همین دلیل انتخاب عالی برای فصول گرم سال، از جمله تابستان و بهار، می باشد. استفاده از ادو تویلت ساگا مردانه در فصل گرما به آقایان طراوت و تازگی به ارمغان می آورد. چون دارای عطری های غالبی از نت های دریایی، گلی، فلفل صورتی و ترنج می باشد. Emper saga for men Eau de Toilette تولید کمپانی امپر است. این شرکت با ساخت عطر های مرغوب با قیمت مناسب، جایگاه مناسبی در بین دوستداران عطر برای خود باز کرده است. ادو تویلت ساگا با رایحه ای بی نظیر از خنکی و تندی، مناسب آقایان شیک و مشکل پسند می باشد.

عطرهای پرفروش

گلی🍭

واقعا درک نمی کنم هدف تولیدکننده های اماراتی از تولید این عطرای بی کیفیت چیه!؟😐
اگه مجبور نبودم هیچ وقت از این عطرا استفاده نمی کردم‌. دلار که کشید بالا قیمت عطر بیشتر از همه چی زیاد شد. این عطرای اماراتی نه ماندگاری دارن نه پخش بو. دو ستاره رو هم فقط به خاطر زحمتی که واسه تولید این عطر کشیده شده دادم ویلا ارزش یه ستاره هم نداره!

ارسال پاسخ
سردار

امپر ساگا پراکندگی خیلی خوبی داره ولی حیف که موندگاریش چندان جالب نیست. انتظار داشتم موندگاریش بیشتر باشه.
نت اول و دومش خوب و تنده ولی تو نت آخر که از همه مهم تره فقط از مشک استفاده شده و زیادی شیرینه

ارسال پاسخ
سجاد

رایحه خیلی خوبی داره واقعا ولی اصلا ماندگاریش قابل قبول نیس

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...