عطر ادکلن امپر تول باکس سیلور ادیشن مردانه ادو تویلت | Emper Tool Box Silver Edition For Men EDT

Emper Tool Box Silver Edition For Men EDT

برند : Emper
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: گروه بویایی ادویه ای
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

8%
1,140,000
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن امپر تول باکس سیلور ادیشن - ادو تویلت تول باکس سیلور ادیشن مردانه - Emper Tool Box Silver Edition For Men EDT عطری است خنک و تند که در سال 2015 توسط برند امپر به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه خنک و مطبوع عطر سیلور ادیشن باعث می شود که مصرف کننده پس از استفاده از عطر، دچار احساس خوشایندی شود و از خنکی آمیخته شده با تندی نهایت لذت را ببرد. در اولین ساعات استفاده از ادکلن امپر تول باکس سیلور ادیشن مردانه، رایحه دلپذیر مرکبات را احساس می کنید. ترکیب مرکبات در دقایق اولیه شما را به سفری چند ساعته به باغ های سر سبز شمال می برد. و شما را نظاره گر آقایان پر صلابت شمالی، که در حال چیدن پرتقال های درشت و خوش رنگ هستند، می کند.

عطرهای پرفروش

جواد

خیلی خوش بود برای کادو دادن هم عالیه چون بسته بندیه جالبی داره
یه هدیه ای زیباس برا جوانان

ارسال پاسخ
O,s

نمی دونم این پرفیومرا چی بلدن که با دو تا دونه علف میان عطر درست می کنن.
یه هدیه فوق العاده واسه جوونای خوش ذوق و با سلیقه اس. موندگاریشم با توجه به قیمتش مناسبه

ارسال پاسخ
الناز

امپر تول باکس رو واسه تولد برادرم خریدم. کادوی خوبی بود و برادرم هم ازش خوشش اومده بود. رایحه و بطریشم شیک و جوون پسنده. خودمم راضی بودم نسبت به قیمتش خوب بود و یه جورایی تو چشم برو بود

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...