عطر ادکلن آزارو کلاب زنانه اصل ادو تویلت | Azzaro Club for Women EDT

Azzaro Club for Women EDT

برند : Azzaro
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: رایحه های شرقی
  • ماندگاری: متوسط
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

7%
3,500,000
3,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن آزارو کلاب - ادو تویلت کلاب زنانه - Azzaro Club for Women EDT ادکلنی با طبعی معتدل است. این ادکلن زنانه هوس انگیز در سال 2013 برای بانوانی دلربا و زیبا طراحی شد. و توسط برند فرانسوی Azzaro به بازار های جهانی راه یافت. ادکلن آزارو کلاب با رایحه های چوب کشمیری، وانیل و انار انتخاب مناسبی برای استفاده در تمامی فصول، در جمع های دوستانه، جلسات کاری و رسمی و مهمانی های شبانه خواهد بود. آزارو کلاب زنانه اصل دارای ترکیبی بی نظیر و بسیار خاص می باشد. رایحه عطر آزارو کلاب زنانه هیجان و شور زندگی را برای شما به ارمغان می آورد و نشاط و زندگی را درون شما می آفریند.

عطرهای پرفروش

نجمه جودکی

بوش رو خیلی دوست دارم و ماندگاریش هم خوبه

ارسال پاسخ
دنیا

بوی انار توش بیشتر از بقیه است. در کل عطر خوبیه با موندگاری و البته پخش بوی خوب
من دارمش. تهش کم مونده ولی تو دکوراسیون عطرام بطریشو جلوتر از همه گذاشتم. خیلی زیباست.

ارسال پاسخ
ملیحه

منم با شما موافقم و احساس می کنم بوی انارش محسوس تر از بقیه نت هاست. واسه همین مجبورم قبل از اینکه برم بیرون به مدت ۱۵ دقیقه بهش مهلت بدم تا به نت های دیگه اش برسه و بعدش برم بیرون. بوی انارش منو مجبور می کنه کمتر سراغ این عطر بیام ولی در کل کیفیتش خوبه

ارسال پاسخ
شیرین

نت اولیه و میانیش رو دوست دارم ولی به نظرم نت پایانیش زیادی شیرینه. اگه دست من بود، به نت پایانیش چوب صندل سفید هم اضافه می کردم تا یه کم متعادل تر بشه. در کل برام جالبه و ازش استفاده می کنم. به علاوه از ماندگاری و پخش بوی خوبی هم برخورداره :)

ارسال پاسخ
ندا

یه عطر زنونه دم دستی شیکه و اینکه من خودم از بوش لذت می برم. حس خوبی بهم میده و روزمو بانشاط می کنه.
پخش بو و ماندگاریشو دوست دارم. به علاوه آدم از رایحه اش خسته نمیشه

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...