عطر ادکلن آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت | Azzaro Chrome Legend EDT

Azzaro Chrome Legend EDT

برند : Azzaro
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 125 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: معطر میوه ای
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: خنک

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

4%
2,020,000
1,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن آزارو کروم لجند - ادو تویلت کروم لجند مردانه - Azzaro Chrome Legend EDT عطری است خنک و شیرین که در سال 2007 توسط برند آزارو به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن Azzaro Chrome Legend EDT اصل، حاصل همکاری دو عطر ساز فرانسوی به نام های کریستوف رینود و اولیویه پسکاکس می باشد. که نهایت ابتکار خود را در تولید ادکلن کروم لجند به کار گرفته اند. عطر آزارو کروم لجند مناسب آقایان باکلاسی است که رایحه های مرکباتی و میوه ای را بیشتر می پسندند. البته ناگفته نماند که به غیر از مرکبات در رایحه های تشکیل دهنده ادکلن لجند اصل، دیگر رایحه های ارزشمند همچون مشک خودنمایی می کند که در ادامه بیان خواهیم کرد. ادکلن کروم لجند دارای طبع خنک است و جهت استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان مناسب می باشد.با پوشیدن عطر کروم لجند اصل انرژی و طراوت بهاری را در روز های گرم و غوره پز تابستان نصیب خود خواهید کرد.

عطرهای پرفروش

فرهاد

به نظرم یه عطر خیلی خنک با رایحه دلخواه منه. قبلا یکی از دوستانم استفاده می کرد و وقتی دید از بوش خوشم میاد، اسم عطر رو گفت تا من هم برای خودم یه دونه بخرم. فکر کنم اون عطری که من خریداری کرده بودم نسخه قدیمیش بود. ولی این بار می خوام نسخه جدیدش رو هم تست کنم. اگر خوشم اومد، طبق معمول میام از عطربان سفارش میدم. طی این چند وقتی که ازش عطر خریدم، مطمئن شدم عطراش اصلن و کیفیت بالایی دارن. درضمن شما اگر سایت های فروشگاهی دیگه عطر رو ببینید که کالای با اصالت می فروشن، متوجه می شین که قیمت عطربان از اون ها کمی پایین تره.

ارسال پاسخ
z.t

به نظرم همه عطرا چهار تا مولفه اصلی برای تعیین خوب یا بد بودنشون دارن.
۱. اولی بوی عطره که من خیلی از بوی خنک این عطر راضیم
۲. دوم پراکندگیه که به نظرم قابل قبوله
۳. سوم ماندگاریه که اونم در سطح خوبیه. اگه از موندگاریش راضی نیستین می تونین به مقالات خود عطربان در مورد افزایش موندگاری عطر مراجعه کنین
۴. بطری عطر که من خیلی دوسش دارم. یه بطری صیقل داده شده با مایع آبی رنگ😍

ارسال پاسخ
اکرمی

کروم لجند رو بلاتر تستش کردم خوشم اومد ولی بعد از خرید زیاد رایحه شو نپسندیدم. فکر کردم تقلبی باشه. امکان برگردوندن هم چون بسته بندیش باز شده بود نداشتم. به ناچار جهت کادو به یکی از دوستام دادم. اما در کمال ناباوری دو سه روز بعد، همون رایحه ای که رو کاغذ بلاتر حسش کرده بودم به مشامم خورد. ازش پرسیدم و متوجه شدم از همون ادکلن پوشیده.
متوجه شدم مشکل از پوست من بوده نه کروم لجند.
گاهی وقتا باید ببخشی تا لذت ببری

ارسال پاسخ
A.S

یه عطر میوه ای خوشبو که اندکی تلخی ملایمی درون نت های شیرینش نهفته داره. هر از گاهی از دل شیرینیاش یه کام تلخی بهت میده. خیلی دلچسبه.

ارسال پاسخ
سیروان

یه عطر خنک با رایحه ای همراه با تلخیه
من خیلی بوشو دوست دارم ولی خانمم بیشتر از من دوسش داره. چون یه کم مردونه اس زیاد نمی تونه استفاده کنه. فقط گاهی اوقات بیرون واسه تفریح رفتنی ازش استفاده می کنه. منم که خوراکمه هر روز ازش رو لباسم اسپری می کنم👕

ارسال پاسخ
اشکانی

یه جورایی شیک ترین و بهترین عطریه که تا حالا داشتم. حجمش خیلی خوبه و ۱۲۵ میله
من قبلا هر عطری رو که دوست داشتم می خریدم و هر وقت و تو هر فصلی هم که دوست داشتم ازش استفاده می کردم. ولی چن وقته با عطربان آشنا شدم و بعد از خوندن مقالاتش در مورد طبع و اینا متوجه شدم روشتم اشتباه بوده و باید برای فصول گرم از عطرایی با طبع خنک استفاده کنم

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...