عطر ادکلن آزارو پور هوم نایت تایم مردانه ادو تویلت | Azzaro Night Time Pour Homme EDT

Azzaro Night Time Pour Homme EDT

برند : Azzaro
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: معطر فوژه
  • ماندگاری: خوب
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

15%
3,050,000
2,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن آزارو پور هوم نایت تایم - ادو تویلت پور هوم نایت تایم مردانه - Azzaro Night Time Pour Homme EDT عطری با طبع معتدل است. این عطر مردانه جذاب با همکاری Michel Girard و Christophe Raynaud در سال 2011 طراحی شد. و کمپانی فرانسوی آزارو اقدام به تولید و عرضه آزارو پور هوم نایت تایم کرد. ادکلن پور هوم نایت تایم مردانه نمونه تکامل یافته ادکلن تولید شده سال 1978 می باشد. که به خاطر جلب نظر طرفداران فراوانش با رایحه ای خاص تر طراحی و تولید شد. و توانست به سرعت جایگاه ویژه ای را در بازار عطر بازان به خود اختصاص دهد. نایت تایم یا تایم شب نشان دهنده بهترین زمان مصرف عطر آزارو پور هوم نایت تایم مردانه می باشد. که کمپانی سازنده بر روی محصول درج کرده است.

عطرهای پرفروش

نائینی

بوشو دوست دارم ولی حیف که ماندگاری و پخش کمه. واسه عید این عطرو سفارش دادم. دو روزیه که به دستم رسیده و خیلی ذوق زدم کرده. بوشو بیشتر از همه عطرام دوس دارم و هی می رم بوش می کنم. عین بچه ها که یه چیز نو می خرن و ذوق می کنن شدم. دیگه نمی تونم وایستم عید بیاد تا ازش استفاده کنم.
واسه رنج سنی ۳۰_۴۰ سال خیلی خوبه. نت پایانیش خیلی طولانی تر از نت های اولیه و میانی شه و یه جوایی با اغراق زیاد میشه گفت که یه عطر با رایحه خطی خریدین. در کل از عطربان ممنونم که به مشتری احترام گذاشته و عطرهای اصل می فروشه❤

ارسال پاسخ
کیکاووس

دوست عزیز برای لذت بردن از رایحه به نظر بنده سن و سال معنی نداره. کما این که من 25 ساله هم از این عطر استفاده می کنم و لذت بیشتری از بقیه عطرا می برم.
من خودم به شخصه کسی هستم که در قید و بند سن و سال نبوده و از هر آن چه در اطرافم می گذرد نهایت لذت را می برم.
خوش باشید

ارسال پاسخ
mahvash

سلام خدمت دوستان
این عطرو عموی من استفاده می کنه. با یه تیپ جنتلمنی و باپرستیژ
به قول معروف از اون آدماییه که خط اتوی شلوارش هندونه قاچ می کنه.
در عین ابهتش خیلی لارجه. یه مرد 55 ساله خوش تیپ با یه عطر نسبتا تند

ارسال پاسخ
عرفان

سلام به همگی
با نظرتون کاملا موافقم. کاملا جنتلمنی و خاصه
ابهت و مردانگی تو تک تک نتاش موج میزنه
ملایمه و برا استفاده تو همه فصل ها مناسبه
برا همین عطرامضا خیلی از مردهای خاص و با اقتداره

ارسال پاسخ
محمد علی

قبلا از عطر پور هوم استفاده می کردم و ازش خیلی راضی بودم. این بار تصمیم گرفتم پور هوم نایت تایم رو هم امتحان کنم. خوشبختانه ازش خوشم اومد و از خریدم راضی هستم. نت های متفاوتی توش داره و یه سبک جدید تو عطرایی هست که استفاده می کنم

ارسال پاسخ
اردلان

به نظرم بیشتر واسه مردای سنگین رنگین خوبه. آدمایی که ابهتشون زیاده. البته آدمای دیگه هم می تونن ازش استفاده کنن. ولی محدودیت داره. اینکه بیشتر تو قرارهای کاری مهم ازش استفاده کنن که می خوان خیلی خاص و متشخص به نظر بیان

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...