عطر ادکلن آزارو وانتد مردانه ادو تویلت | Azzaro Wanted Eau de Toilette

Azzaro Wanted Eau de Toilette

برند : Azzaro
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی ادویه ای
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • پراکندگی: متوسط

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

2,990,000
3,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن آزارو وانتد - ادو تویلت وانتد مردانه - Azzaro Wanted Eau de Toilette عطری معتدل با رایحه تند و شیرین است. این عطر مردانه جذاب در سال 2016 توسط Fabrice Pellegrin به سفارش کمپانی عطرسازی آزارو خلق و روانه بازارهای جهانی عطر و ادکلن شد. عطر آزارو وانتد برای استفاده در تمام روزهای سال طراحی شده است. ادکلن آزارو وانتد مردانه اورجینال به محض ورود به بازار توانست نظر مثبت عده زیادی از عطربازان را به خود جلب کند. این عطر فوق مدرن برای استفاده آقایان در دورهمی های دوستانه و مجالس و محافل شبانه گزینه بسیار مناسبی است. و خاطرات شیرینی را در ذهن دوستاننتان در کنار شما ثبت خواهد کرد.

عطرهای پرفروش

شاهین

وانتد بوی لیموی زننده ای داره یه کم غیر قابل تحمله
من که نپسندیدم. البته نظر شخصی بنده است. و برای اونایی که عطر لیمو را می پسندند گزینه خوبیه
از نظر شکل ظاهری ولی فوق العاده دوسش دارم.

ارسال پاسخ
کیومرث

بوی زنجبلیش انگار یه کم تعادل بوشو به هم زده. به نظرم واسه آدمای یه کم سن بالاتر مناسبه. چون گرون خریدمش، دلم نمیاد به کسی هدیه بدمش.
جدا از بوش، کیفیتش خیلی خوبه. طرح بطریشم همینطور. ترجیح میدادم بوش یه کم اسپرت تر باشه و البته جوان پسندتر!

ارسال پاسخ
بهزاد

کم پرفیومری ریسک می کنه و تو عطرش از زنجبیل و لیمو استفاده می کنه. بوی هر دوشو دوست دارم و البته خیلی خوشحالم که تونستم همچین عطری پیدا کنم.
فقط فکر کنم تو دراز مدت اگه زیاد استفاده بشه ممکنه باعث ایجاد سردرد بشه.
یه خوبی که داره، اینه که چها فصله و تو همه فصول میشه ازش استفاده کرد. پراکندگی و ماندگاری هم عالیه. بطریشم که همه دارن می بینن و نیازی به توضیح نیست

ارسال پاسخ
پرهام

دنبال یه عطر بودم که تو هر ۴ فصل سال بتونم ازش استفاده کنم. وقتی داشتم تو سایتا دنبال همچین عطری می گشتم طراحی بطریش نظرم رو جلب کرد و بعد از اینکه جایی تستش کردم، تصمیمم برای خرید قطعی شد
عطر خاص و جوان پسندیه

ارسال پاسخ
مرادی

پخش بو و ماندگاری خوب ولی خیلی بوی شیرینی داره

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...