عطر ادکلن آزارو سیلور بلک مردانه ادو تویلت | Azzaro Silver Black Eau de Toilette

Azzaro Silver Black Eau de Toilette

برند : Azzaro
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 100 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • ماندگاری: خیلی خوب
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

10%
2,110,000
1,910,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​عطر ادکلن آزارو سیلور بلک - ادو تویلت سیلور بلک مردانه - Azzaro Silver Black Eau de Toilette عطری گرم و تلخ است. این عطر مردانه اغواگر و جذاب در سال 2005 توسط Francoise Caron طراحی شد. و با برند فرانسوی Azzaro معرفی شد. روز های سرد و برفی فصل های پائیز و زمستان، بهترین زمان مصرف سیلور بلک مردانه می باشد. می توانید با استفاده از عطر آزارو سیلور بلک، در مجالس و شب نشینی های دوستانه و عاشقانه، توجه حاضرین را به خود جلب کنید. و در باور و خاطر اطرافیانتان به فردی جسور و مقتدر تبدیل خواهید شد.

عطرهای پرفروش

کامیار

سیلور بلک شروع ترش و شیرینی داره. تغییر نت هایش کاملا احساس میشه. و تو هر نت لایه رایحه ای جذاب و زیبا و متنوع عرضه می کنه.
من عاشق رایحه این عطر هستم. ولی حیف که داره تموم میشه. امیدوارم بتونم اصلشو پیدا کنم.

ارسال پاسخ
شاهرخ

دوست عزیز ضمن عرض سلام خدمت شما یه مژده و عیدی خوبی براتون دارم
من سیلور بلک و چند ماه پیش از عطربان سفارش دادم و در عین ناباوری اصل این محصول برام ارسال شد. با این که قیمتش از بقیه سایتای به اصطلاح اورجینال فروش هم پایین تر بود، فکر نمی کردم اصل باشه.
ممنونم از عطربان. همیشه و همه جا وقتی صحبت از عطر میشه تبلیغتونو می کنم. این نتیجه اعتمادیه که ارزون به دست نیاوردین و در ازای فروش عطر اورجینال با قیمت های معقول به دست آوردین. با این که می تونستین مثل سایتای دیگه قیمت های سرسام آوری را برای عطر اصل بگیرین

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...