عطر ادکلن آزارو تویین مردانه ادو تویلت | Azzaro Twin for men EDT

Azzaro Twin for men EDT

برند : Azzaro
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 80 میل
  • مناسب: آقایان
  • غلظت: ادو تویلت
  • گروه بویایی: چوبی معطر
  • ماندگاری: خوب
  • طبع: معتدل

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

13%
2,790,000
2,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر ادکلن آزارو تویین - ادو تویلت تویین مردانه - Azzaro Twin for men EDT عطری با طبع معتدل است. این عطر مردانه جذاب در سال 2008 توسط عطر سازان برجسته Sidonie Lancesseur ،Richard Ibanez و Michel Almairac خلق شد. عطر آزارو تویین به دلیل رایحه های چوبی و معطری که دارد برای استفاده روزانه گزینه مناسبی است. و می تواند روز های خوش و خاطره انگیزی را برای شما خلق کند. از ادکلن آزارو تویین مردانه می توان در مهمانی های شبانه استفاده نمود و نظرات مثبت حاضرین را به سمت خود جلب کرد.

عطرهای پرفروش

مجید کیایی

طبق نظر عطربان برای استفاده روزانه بسیار مناسبه با یک بوی دوست داشتنی و شیک
من دارمش و لذت می برم از رایحش
با قیمت مناسبی هم که داره دیگه لازم نیس خست به خرج بدم. با خیال راحت در هر بار اسپری 7 تا پاف ازش خالی می کنم
البته برای من یه کم گرمه و تو تابستون نمی تونم بپوشمش
تابستونا با آزارو کروم اینتنس بهتر ارتباط می گیرم

ارسال پاسخ
کیوان کیا

این عطر تو لحظه اول یه نت انفجاری و بسیار خنک و شیک داره. ولی بعدش یه کم گرم تر میشه. میشه ازش توی بهار که هوا یه کم سردتره استفاده کرد.
بیشتر دوست داشتم از اول تا آخرش میوه ای و غافلگیر کننده تر باشه. ولی خب بازم چیز جالبیه و میشه اوش واسه استفاده روزانه استفاده کرد

ارسال پاسخ
درویشی

عطر خوبیه قیمتشم خوبه.
تازه دو ماهه خریدمش و ازش راضیم. اولش شیرین و خوبه. بعدش کم کم رایحه چوبی تلخ به همراه بوی تند جوز هندی بهش اضافه میشه و ترکیب رو حرفه ای و جذاب تر می کنه
پیشنهاد می کنم شما هم امتحانش کنید

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...