عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس زنانه ادو پرفیوم | ARMAF Club de Nuit Intense EDP

ARMAF Club de Nuit Intense EDP

برند : Armaf
(رأی {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های اصلی عطر:
  • حجم: 105 میل
  • مناسب: بانوان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: چایپر گلی
  • ماندگاری: عالی
  • طبع: گرم

ما همواره تلاش میکنیم این عطر اصلی را با کمترین حاشیه سود به دست مشتری برسانیم. در صورتی که قیمت ارزانتری نسبت به رقبای اورجینال فروش سراغ دارید از طریق دکمه گفتگو در پایین صفحه به ما اطلاع دهید تا قیمت آن اصلاح و کد تخفیف بیشتری به شما تعلق گیرد. لطفا توجه داشته باشید برخی محصولات جعبه قدیم یا جدید دارند در صورت حساس بودن یا تمایل به کادو کردن آن در توضیحات سفارش ثبت نمایید. توصیه میشود قبل از خرید سوالات متداول را مشاهده نمایید.
این عطر اورجینال بوده و تضمین اصالت می شود.

5%
1,960,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس - ادو پرفیوم کلاب د نویت اینتنس زنانه - ARMAF Club de Nuit Intense EDP عطری است گرم و تلخ که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس یکی از عطر های بسیار خاص و پرطرفدار موجود در بازار است. رایحه های ابتدایی موجود در عطر کلاب د نویت اینتنس زنانه اورجینال شامل رز، شمعدانی و زعفران می باشند. رایحه های قسمت میانی عطر کلاب د نویت اینتس را نیز ترکیباتی همچون بنفشه، زیره، جوز و فلفل تشکیل می دهند. پس از آن هم رایحه های بسیار جذاب کهربا، وانیل، نعنا هندی و عود در فضا می پیچند و محیط را در بر می گیرند. وجود چنین ترکیباتی باعث ایجاد یک رایحه بسیار دلنشین برای کلاب د نویت اینتنس شده است.

عطرهای پرفروش

صابر

موندگاری و پخشش نسبت به قیمتش خوبه
همین ک بوی اونتوس میده عالیه

ارسال پاسخ
عباس

ارماف کلاب د نایت عالیه چون همکارم اونتوس میزد و من توانایی خریدشو نداشتم برام هدیه گرفت
عاشقشم خدایی ولی ماندگاریش کنه ولی باز عاشقشم

ارسال پاسخ
سمیرا

با اینکه انتخاب عطر یه چیز سلیقه ایه و می تونه حس متفاوتی رو به افراد بده، ولی خب نظرم رو می گم شاید خوندنش براتون جالب بود.
من خودم خیلی به بوی عود علاقه دارم و ترجیحم تو انتخاب عطر، عطراییه که نت های تلخ داشته باشن. من این عطرو خیلی پسندیدم. به نظرم ترکیب بوش خیلی حرفه ای انجام شده.
سال پیش همسرم این عطرو برای هدیه تولدم بهم داد. از سال پیش تا الان یه بارم نشده که از بوش خسته بشم. به نظرم اگر که بدونید هر کدوم از عطرا برا چه فصلی هستن، می تونه تو احساس شما به عطر تاثیر داشته باشه. از من می شنوید عطرای گرم رو تو فصول سرد و عطرای خنک رو تو فصول گرم استفاده کنید که اذیتتون نکنه. مشخصه که اگر از عطر گرم تو تابستون استفاده کنید، می تونه باعث ایجاد حالت تهوع بشه!؟

ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...