آیا میدانید گروه عطرهای شرقی چه افرادی را به سمت خود می‌کشاند؟

آیا می‌دانید این گروه بویایی برای چه افرادی مناسب است؟

در این مقاله قصد داریم در ابتدا در مورد گروه‌های بویایی و شخصیت‌های مناسب هر کدام صحبت کنیم. و در رابطه با این موضوع، برای شما عزیزان مطالب جامعی را توضیح دهیم. پس از آن به سراغ گروه عطرهای شرقی و بررسی پارامترهای آن همچون نکات مهم در خرید و قیمت این عطرها خواهیم رفت.

بنابراین اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این باره هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شخصیت های متناسب با هر گروه بویایی را بشناسید

پیش از آن که به بررسی عطرهای شرقی بپردازیم، لازم است بگوییم که عطر هر فرد نشان دهنده‌ی چیست. اگر اهل خرید عطر باشید، زمانی که با فردی جدید رو به رو می‌شوید، می‌توانید بسته به عطری که از او استشمام می کنید، در مورد شخصیت و خصوصیت اخلاقی او در ذهن خود، نظراتی دهید. 

عطری که هر فرد می‌زند، در واقع نشان دهنده‌ی حرف‌هایی است که پشت چهره وی پنهان مانده است. و در واقع شخصیت او را نشان می‌دهد. باید بگوییم که عطرها تنها یک اکسیر خوش بو و رنگ نیستند، بلکه می‌توانند ویژگی‌های ذاتی هر فرد را نشان دهند. به بیان دیگر، عطرها نشان دهنده‌ی سلیقه‌ی افراد هستند. و می‌توان گفت که بخش مهمی از استایل هر فرد را عطر تشکیل می‌دهد.

همچنین بخوانید «پنج عطر زنانه خنک که تابستانی شاداب و باطراوت را به ارمغان می آورند!»

چگونه با عطر چهره خود را دلنشین و زیبا کنیم؟

طبق تحقیقات و مطالعاتی که انجام شده، بوی بد می‌تواند حس ناخوشایند و حتی اضطراب را در فرد به وجود آورد. اگر فرد به دنبال راه حل درستی در این باره بگردد و بتواند عطر مناسب شخصیت خود را پیدا کند، می تواند از ایجاد خلق و خوی بد و استرس در خود جلوگیری کند. و به جای آن اثرات مثبت، حس خوب و آرامش را در خود به وجود آورد.

تمام این اثرات و حس‌های آرامش بخش در ضمیر ناخود آگاه فرد به وجود می‌آید. و باید بدانید که تمامی این عوامل در نهایت بر صفت‌ها و رفتارهای شخصیتی فرد نیز اثرگذار است. حتی باید بگوییم نه تنها عطر مناسب می‌تواند بر روی شخصیت فرد، اثر مثبت بگذارد، بلکه بر روی دلنشینی چهره و زیبایی فرد نیز اثر بسیار زیادی خواهد داشت. 

به عنوان مثال اگر فردی متوجه شود که عطرهای گروه شرقی برای او مناسب است و شروع به استفاده از این نوع عطرها نماید، به مرور از نظر زیبایی ظاهر به رتبه‌ی بالاتری خواهد رسید. کارشناسان روانشناسی طبق تحقیقاتی که انجام داده‌اند، متوجه شده‌اند علاوه بر تأثیر بو بر ظاهر فرد، در دید اطرافیان نیز از نظر روانی، شخصیت فرد در رتبه بالاتری قرار می گیرد و شخصیت و ظاهر فرد در دید دیگران، بالاتر نشان داده می‌شود. 

در واقع باید بگوییم نه تنها عطرهای شرقی، بلکه تمام عطرها اگر متناسب با شخصیت هر فرد انتخاب شود، می‌تواند در اعتماد به نفس، زنانگی و مردانگی، حساس بودن و عاطفی بودن تأثیر زیادی داشته باشد و میزان این پارامترها را به اطرافیان نشان دهد.

آشنایی با گروه عطرهای شرقی

زمانی که به دنبال خرید عطر مورد نظر خود می روید، در واقع باید بدانید که چه نوع عطری مناسب شخصیت شماست. برای این که بتوانید این کار را به خوبی و درستی انجام دهید، می توانید پیش از آن تست روانشناسی انجام دهید. این کار به شما تا حد زیادی در انتخاب عطر کمک خواهد کرد. و اگر به درستی تیپ شخصیتی خود را شناخته باشید، می توانید در نهایت انتخابی فوق العاده داشته باشید.

در این بخش ابتدا گروه عطرهای شرقی را بیشتر توضیح می‌دهیم و خواهیم گفت که چه رایحه‌هایی در این دسته قرار می‌گیرند.

ادویه‌های خوشبو، همچون گلدار، وانیل، چوبی، فوژه و تند در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرند.

آکوردهای اورینتال، رایحه‌ی تند و تیزی دارند. این رایحه‌ها در میان دیگر عطرها، قدرت خاصی دارند. به بیان دیگر، عطرهای شرقی جلوه‌ی خاصی در میان دیگر عطرها دارند. به دلیل تأثیرگذاری زیاد این عطرها، امروزه در میان عطرهای معروف جهان نیز از این دسته عطرها نام برده می شود.

معمولا افرادی که در کشورهای آمریکایی و اروپایی حضور دارند، طرفدار گروه عطرهای شرقی هستند. به طوری که نسبت بیشتری از مشتریان این گروه، از این دو قاره می باشند. با این حال، افراد بسیاری در سراسر جهان برای خرید عطر، رایحه‌هایی از این گروه را انتخاب می کنند.

همان طور که گفتیم، آکوردهای شرقی محبوبیت زیادی در جهان به خصوص در کشورهای آمریکایی و اروپایی دارند. لازم است جهت نشان دادن محبوبیت رایحه های شرقی، ویژگی‌های مختلف این گروه را توضیح دهیم.

همچنین بخوانید «معرفی بهترین عطر های سال برای نوجوانان»

عطر های شرقی چه تاثیری بر عواطف و احساسات دارند؟

حس لطافت و نرمی که درون فرد مخاطب به وجود می‌آید به دلیل شیرین بودن عطرهای اورینتال است. حال زمانی که این شیرینی‌ها با ادویه‌های تندی همراه می‌شود، در درون ذهن فرد، احساسی از جسارت را به وجود می‌آورد. حال اگر به یک عطر، طبع گرم نتهای شرقی هم اضافه شود، تا حد زیادی عواطف و احساسات فرد برانگیخته می‌شود.

معمولا عطرهای اورینتال شامل نت های ملموسی هستند که چندین برابر، جلوه عطر را بیشتر می‌کنند. نت‌هایی همچون وانیل، مشک، دارچین، کهربا و عود اگر نقش آفرینی در یک عطر داشته باشند، می توان آن عطر را به عنوان یک عطر شرقی به حساب آورد.

تمام این مواردی که تاکنون ذکر کردیم، باعث شده است که عطرهای شرقی جزء پرفروش‌ترین و تأثیرگذارترین عطرهای جهان در بازار امروز به حساب بیایند. 

قیمت عطر شرقی بسته به رایحه‌هایی که در آن استفاده شده است، متفاوت است. در ادامه چند تا از محبوب‌ترین عطرهای شرقی را خدمت شما عزیزان نام می‌بریم و پس از آن به بیان شخصیت‌های مناسب با گروه عطرهای شرقی می‌پردازیم.

محبوب ترین عطرها در گروه عطرهای شرقی کدام اند

آمواج اینترلود مردانه

  • نت‌های اولیه: پونه کوهی، ترنج، فلفل
  • نت‌های میانی: کهربا، روایح دودی، اپوپوناکس، لابدانیوم
  • نت‌های پایه: پچولی، چرم، عود، آگاروود

ایو سن لورن لا نویت لهوم

  • نت‌های اولیه: ترنج، فلفل، انسیون
  • نت‌های میانی: لادن فرانسوی، اسطوخدوس، رایحهی میوهای
  • نت‌های پایه: وانیل، نعناع هندی، چوب خس خس

مارلی پگاسوس

  • نت‌های اولیه: زیره سبز، گل گاو زبان، ترنج
  • نت‌های میانی: گل یاس، اسطو خودوس عادی، بادام تلخ
  • نت‌های پایه: وانیل، کهربا، چوب صندل

آمواج اپیک من

  • نت‌های اولیه: فلفل صورتی، صمغ، جوز، هل، زعفران، کندر
  • نت‌های میانی: صمغ درختچه مر، شمعدانی
  • نت‌های پایه: نعناع هندی، روایح دودی، مشک، بوته وحشی جاوی، چوب صندل سفید، فیبر بیدستران، عود، سدر

شنل الور هوم ادیشن بلانش

  • نت‌های اولیه: ترنج، لیمو ترش
  • نت‌های میانی: چوب صندل سفید، روایح چوبی
  • نت‌های پایه: خس خس، وانیل

شما عزیزان برای این که عطر شرقی اصل را خریداری کنید، و با اطمینان از اصالت و قیمت واقعی، عطر مورد پسندتان را انتخاب کنید، فروشگاه اینترنتی عطربان با سابقه در خشان بیش از یک دهه در خدمت شما عزیزان می باشد. 

چه شخصیت هایی گروه عطرهای شرقی را انتخاب می کنند؟

عطرهایی که در گروه بویایی شرقی قرار می گیرند، از ادویه‌های خوشبویی ترکیب شده است. که خود این ادویه‌ها عبارت‌اند از: رایحه‌ی گل‌ها، چوبی، وانیلی، تند و فوژه.

تمامی این رایحه‌ها جزء رایحه‌های محبوب و جذب کننده عطرهای شرقی به حساب می‌آیند. معمولا افرادی که این رایحه‌ها را انتخاب می‌کنند، دارای شخصیت‌های کنجکاو، پویا و خلاق هستند. زیرا همان طور که گفتیم این گروه از عطرهای شرقی با ادویه‌های خوشبو ترکیب شده است و عطرهایی جذب کننده به حساب می‌آیند. در روانشناسی عطرها گفته می‌شود، افرادی که به دنبال استفاده از این عطرها می روند، دارای شخصیت هایی سر زنده هستند.

به طور کلی باید بگوییم افرادی که به دنبال استفاده از عطرهای شرقی می روند، دارای شخصیتی ریسک‌پذیر، کنجکاو و ماجراجو هستند.

همچنین افرادی که عطرهای شرقی را انتخاب می‌کنند، دارای شخصیت ‌هایی با ثبات و قوی هستند. افرادی با این شخصیت، معمولا در زندگی امید خود را از دست نمی‌دهند و در برابر مشکلات زندگی با قدرت می‌ایستند. بنابراین می‌توان شخصیت افراد علاقه‌ مند به گروه بویایی شرقی را، شخصیتی با ثبات دانست.

رایحه ‌هایی همچون وانیل در گروه عطرهای شرقی قرار دارد و افرادی که به این رایحه‌ها علاقه‌ مند هستند، معمولا دارای شخصیت ‌هایی خونگرم می ‌باشند. این گونه از افراد در هر جمعی که قرار بگیرند، به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

انواع عطرهای شرقی و شخصیت های متناسب با هر کدام

در این بخش برخی از عطرهای شرقی را نام می‌بریم و توضیح خواهیم داد که آقایان یا بانوان برای چه رایحه ای بیشتر رغبت نشان می دهند.

  • عطرهای وانیل

این دسته از عطرها در هنگام استشمام معمولا رایحه‌ای همچون وانیل سوخته و وانیل داغ را دارند. به بیان دیگر رایحه‌ای شیرین است که کمی هم تلخی دارد. معمولا مردان بیشتر از این دسته از عطرها استفاده می‌کنند.

  • عطرهای شرقی گلدار

در این دسته از عطرها، ترکیب زیبایی از گل‌ها استفاده شده است. و باید بدانید که دارای تمی شیرین، گرم، کمی تند و سنگین هستند. این دسته از عطرهای شرقی بسیار جذاب و شیک است. درست است که برای مردان نیز از این دسته از عطرها ساخته شده است، اما زنان معمولا بیشتر از این رایحه‌ها استفاده می‌کنند.

  • عطرهای شرقی تند و عطرهای چوبی

این دو دسته از عطرها نیز در میان مردان طرفداران بیشتری دارد. عطرهای شرقی تند دارای رایحه‌ای تند، شیک و نیمه کلاسیک است. نت‌هایی که در این عطرها استفاده می‌شود، معمولا دارچین، جوز و زنجبیل است. عطرهای چوبی نیز در میان مردان طرفداران زیادی دارد و در هنگام استشمام، رایحه ای شیرین و تلخ به مشام می رسد. معمولا اکثر عطرهای شرقی مردانه، در دسته عطرهای چوبی قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم در ابتدا اهمیت استفاده از عطرها را بیان کنیم و توضیح دهیم که استفاده از عطر مناسب برای هر فرد می تواند چه تأثیراتی داشته باشد. دانستید که اگر هر فرد بتواند عطر مناسب با شخصیت خود را انتخاب کند، می تواند در اعتماد به نفس و ذهنیت فرد تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

امیدواریم با خواندن این مقاله، عطرهایی که در گروه شرقی قرار دارند را شناخته باشید و اگر شخصیت شما مناسب با این دسته از عطرهاست، به دنبال استفاده از رایحه‌های این گروه خوش بو و تأثیرگذار بروید.


جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید