در این مقاله با معرفی عطرهای عجیب با رایحه های متفاوت در خدمت شما عزیزان هستیم. در این مقاله مطالبی جدید و جذاب را خواهید خواند. بنابراین اگر به دنیای عطرها علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

آیا با رایحه‌های متفاوتی که در عطرها وجود دارد، آشنا هستید؟

باید به شما عزیزان بگوییم در این مقاله عطرهایی را خواهید شناخت، که اسم آن‌ها هم برایتان عجیب است. از خود خواهید پرسید: آیا چنین رایحه‌هایی هم اصلا در دنیا وجود دارد؟ 

در پاسخ به پرسش بالا باید بگوییم که بله! تا پایان مقاله با عطربان باشید تا با این عطرهای عجیب و غریب در دنیای امروز آشنا شوید.

عطرهای عجیب و متفاوتی در دنیای امروز وجود دارند که دارای رایحه‌های عجیبی می‌باشند. به بیان دیگر این عطرها از موادی ساخته شده‌اند که دور از ذهن بوده و ممکن است هر فردی با شنیدن آن، تعجب کند. البته در این میان افراد بسیاری هستند که به این رایحه‌ها علاقه‌مند شده و تمایل دارند از آن‌ها استفاده کنند.

بسیاری از افرادی که در کار تولید عطر هستند، تصمیم می‌گیرند محصولی جذاب را تولید کنند تا اشخاص خاص پسندی از آن‌ها استفاده کنند و در نهایت افراد زیادی را به سمت خود جذب نمایند.

ما در این مقاله عطرهای عجیب با رایحه‌هایی که تاکنون اسم آن‌ها را ممکن است نشنیده باشید، معرفی کرده و برای هر کدام توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

آشنایی با رایحه های عجیب عطرها در دنیا

همان طور که گفتیم برخی از افراد در ساخت عطرها از مواد معطر عجیب و غریبی استفاده می‌کنند. و ممکن است هر فردی با شنیدن آن به کلی تعجب کند. در دنیای عطرها از گیاهان و گل‌ها و ترکیبات شناخته شده‌ی دیگری استفاده شده و با ترکیب آن‌ها، هزاران عطر ساخته می شود. اما لازم است بدانید که برخی از افراد به دنبال رایحه‌هایی جدید و خاص هستند و به همین منظور سعی می‌کنند از مواد جدیدی استفاده کنند. امروزه این مواد عجیب و غریب در چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. از گیاهان و مواد غذایی مختلف گرفته تا مواد عجیب‌تری همچون باروت.

عطر های عجیب عطر

عطرهای عجیب به نام پاپ کورن

همان طور که می‌دانید پاپ کورن برای همه‌ی رده‌های سنی از تنقلات محبوب به شمار می‌رود و معمولا افراد در هنگام تماشای فیلم از خوردن آن لذت می‌برند. این کار یک عادت مرسوم و جالب در میان بیش‌تر افراد است.

از ذرتی که به همراه کمی روغن بر روی حرارت بو داده شود، پاپ کورنی داغ به وجود می‌آید که رایحه‌ بسیار مطبوعی دارد. این رایحه‌ها را بسیاری از افراد می‌پسندند و با بوییدن آن حس خوبی دارند.

عطرسازان نسبت به این حس خوب و دلپذیر افراد آگاه هستند و از این رو تصمیم گرفتند که در عطرهای خود از آن استفاده کنند. پاپ کورن یک رایحه در عطرهای عجیب محسوب می‌شود و لازم است بدانید که عطر Miss Dior Cherie از برند دیور یکی از معروف‌ترین عطرهایی است که این رایحه را در خود دارد.

در این عطر از ترکیبی قوی استفاده شده است که در آن رایحه‌ پاپ کورن با رایحه‌ نارنگی و توت فرنگی وحشی همراه شده و می‌توانید پس از آن رایحه‌ی بادام شور و شکلات را نیز در آن احساس کنید.

استفاده از این عطر می‌تواند مورد علاقه‌ی افرادی باشد که از بو کردن یک ظرف داغ پاپ کورن لذت می‌برند و دوست دارند عطر آن را به همراه خود داشته باشند.

 عطر پاپ کورن

رایحه ای عجیب و باور نکردنی از DNA انسان

فکر کنید زمانی که در مکانی با افراد دیگر هستید و از عطر مورد علاقه‌ی خود استفاده کرده‌اید، فردی در آن میان نام عطر شما را بپرسد و شما در پاسخ بگویید این عطر از مواد معطر عجیبی ساخته نشده است، از DNA خودم است. برند ECO Health and Beauty، برندی است که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود، حفظ محیط زیست را در نظر می‌گیرد و برای آن بسیار تلاش می‌کند. لازم است بدانید که این برند در این امر توانسته است موفقیت‌های بسیار بزرگی را بدست آورد. 

همچنین بخوانید «نحوه نگهداری از عطر و ادکلن در دراز مدت»

عطرهایی که توسط این برند تولید می‌شوند دارای هیچ گونه مواد شیمیایی مضر همچون الکل نمی‌باشند. و به همین دلیل به محیط زیست هیچ گونه آسیبی نمی‌رسانند. یکی از جدیدترین برنامه‌های این برند در تولید عطر این است که از DNA مشتریان خود استفاده کند. برای آن که عطر خود را داشته باشید، باید در ابتدا DNA خود را برای این کارخانه بفرستید.

این ماده به عطر شما اضافه شده و در نهایت عطری منحصر به فرد و عجیب را برای شما به وجود می‌آورد. منحصر به فرد بودن آن به این دلیل است که عطر شما هیچ گونه مشابهی ندارد و امکان کپی برداری از روی آن نیز وجود ندارد.

رایحه ای از DNA انسان

آشنایی با عطری که رایحه کاکتوس دارد

تا کنون با دو تا از عطرهای عجیب در دنیا آشنا شده‌اید، در این بخش قصد داریم یکی دیگر از رایحه‌های متفاوت و عجیبی که در عطرها استفاده می‌شود را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

در عطر زنانه و مردانه از مواد معطر عجیب و غریب به نام کاکتوس استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید کاکتوس گیاه سختی بوده و دارای تیغ می‌باشد. کاکتوس بوی علفی داشته و جزء رایحه‌های گرم به حساب می‌آید. یکی از معروف‌ترین عطرها که این رایحه را در خود به کار برده است، عطر ژیوانشی زیروس روژ می‌باشد. در این عطر از ترکیبات پرتقال، مشک، ترخون، چوب صندل، گل شمعدانی، سدر، فلفل قرمز و کاکتوس استفاده شده است. این عطر رایحه‌ی گرمی دارد و برای استفاده در فصل زمستان مناسب است.

رایحه ی کاکتوس

عطرهای عجیب با رایحه نوزاد تازه متولد شده

از سری عطرهای باور نکردنی که در دنیا وجود دارد، می‌توان به عطر با رایحه‌ی نوزاد تازه به دنیا آمده اشاره کرد. بسیاری از افراد از بوییدن بدن نوزاد تازه متولد شده لذت می‌برند و از بوییدن آن سیر نمی‌شوند. لازم است بدانید که پزشکان، این بوی خوش نوزادان را ناشی از ترشحات غدد عرقی می‌دانند. همچنین جالب است بدانید که مادران زمانی که این رایحه را استشمام می‌کنند، می‌توانند او را شناخته و با نوزاد خود ارتباط عاطفی برقرار کنند.

کمپانی دیمیتر تلاش کرده است با ساخت این عطر، برای همه‌ی افراد حس آرامشی که بین مادران و نوزادان است را بازسازی کند. شرکت تولید کننده دیمیتر یکی از شرکت‌هایی است که در این سال‌ها، عطرهای عجیب زیادی را تولید کرده است و در اختیار افراد خاص پسند قرار داده است. تا به امروز این شرکت توانسته است با رایحه‌های عجیب و غریب عطرهایی را تولید کند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

عطرهای عجیب با بوی نوزاد

عطری جذاب و عجیب با رایحه ی جنگل

از سری عطرهای عجیب دیگر می‌توان به عطری اشاره کرد که در آن از رایحه‌ی جنگل استفاده شده است. گاهی اوقات پیش می‌آید که دلتان می‌خواهد در جنگل باشید و از رایحه‌ی خوش آن جا استشمام کنید و از حس و حال آن جا لذت ببرید. از این جهت شرکت دیمیتر، در یکی از عطرهای خود از مواد معطر عجیب و جالبی استفاده کرده است که رایحه‌ای شبیه به برگ‌های افتاده بر روی زمین و کابین جنگل را دارد. استشمام این عطر شما را به یاد درخت‌های عظیم و بزرگی می‌اندازد که بعد از یک باران سرد صبحگاهی در کنار آن‌ها قرار گرفته‌اید. 

کسانی که عاشق بوی جنگل و فضای آن جا هستند، می‌توانند از این عطر استفاده کنند و از بوییدن آن حس خوبی را به خود هدیه دهند. اگر به بوی جنگل علاقه دارید، با استفاده از این عطر می‌توانید در نزدیکی خود، بوی جنگل را استشمام کنید.

در عطر مردانه‌ای به نام He wood ocean wood نیز از رایحه‌ جنگل استفاده شده است. با استفاده از این عطر به یاد فضای زیبای جنگل‌ها، درخت‌های کهن و عظیم و بوی خوشی که در آن جا استشمام می‌شود می‌افتید. در این عطر از نت‌های اولیه‌ای همچون گیاه خس خس، چوب سدر، دانه‌های تونکا و نعناع هندی استفاده شده است و با استفاده از مشک و رایحه‌ گل‌های بنفشه این عطر به اوج خود می‌رسد و در نهایت با نت‌های جعفری، اقیانوسی و عنبر پایان می‌یابد.

رایحه ی جنگل

سخن پایانی...

در این مقاله تلاش کردیم مطالبی جذاب و خواندنی را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم. هدف ما از نوشتن این مقاله معرفی عطرهای عجیب بود که در آن‌ها از رایحه‌های بسیار متفاوتی استفاده شده است. با عطرهایی همچون عطر پاپ کورن، عطر DNA، عطر کاکتوس، عطر با رایحه‌ی نوزاد تازه به دنیا آمده و عطری با رایحه‌ی جنگل در این مقاله آشنا شدید. و دانستید که با وجود عجیب بودن آن‌ها، بسیاری از افراد تمایل دارند که از این عطرها استفاده کنند و حس خوبی را به خود هدیه دهند. امیدواریم مطالب این مقاله برایتان جذاب و خواندنی بوده باشد و با مطالعه‌ی آن‌ها اطلاعات جدید و جالبی را بدست آورده باشید.

جهت مشاوره، ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات فروشگاه عطربان

در اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید