میسون فرانسیس کورکجان

ترتیب نمایش:

میسون فرانسیس کورکجان

میسون فرانسیس کورکجان، بنیان گذار برند کورکجان Maison Francis Kurkdjian، در سال 1969 متولد شد. وی اصلیتی ارمنی دارد و متولد شهر پاریس است. و از راه عطرسازی و بازرگانی کسب درآمد می کند. زمانی که امپراطوری عثمانی بر ارمنستان حاکم بود، خانواده های زیادی به دلیل قتل عام، مهاجرت کردند. خانواده کورکجان نیز جزو این افراد بودند که به فرانسه رفتند.

کورکجان از دوران نوجوانی به عطرسازی، موسیقی و رقص علاقه داشت. وی تبدیل شدن به یک بالرین موفق را هدف اصلی خود قرار داد. سال ها برای رسیدن به هدف خود تلاش کرد. تا زمانی که در سال 1983، در مسابقات رقص مدرسه اپرا پاریس شرکت کرد. اما نتوانست مدالی کسب کند. پس از آن، از رسیدن به هدفش ناامید شد و تصمیم گرفت به سراغ رشته دیگری برود.

فرانسیس کورکجان، تحصیل در رشته عطرسازی را انتخاب کرد. و تصمیم گرفت به یک پرفیومر معروف تبدیل شود. وی در سن 21 سالگی و در سال 1990، به مدرسه عطر سازی ISIPCA رفت. و پس از سه سال، توانست مدرک خود در این عرصه را دریافت کند. کورکجان تاکنون توانسته موفقیت های بسیاری در حوزه تولید عطر و ادکلن، دریافت کند. از جمله مهم ترین آن ها، جایزه Prix François Coty است. که در سال 2001 موفق به دریافت آن شد.

خرید عطر و ادکلن های برند میسون فرانسیس کورکجان:

صاحب برند کورکجان، ابتدا یک پرفیومر بود که برای شرکت های مختلف کار می کرد. شهرت وی، پس از طراحی عطر Le male برای برند ژین پل گوته، افزایش یافت و تمامی برندها سعی در این داشتند که کورکجان را راضی به همکاری با خود کنند. و طراحی عطرهای آنها را به عهده بگیرد. وی عطرهای معروف و محبوبی برای برندهای متفاوت، طراحی کرده است. از جمله آنها می توان به Le parfum برای برند الی ساب، burberry برای برند بربری، L'extase برای نینا ریچی و رایحه مطبوع Narciso Rodriguez for her برای نارسیسو رودریگرز اشاره کرد. این موارد، محبوب ترین و پرطرفدار ترین عطرهای طراحی شده توسط فرانسیس کورکجان هستند.

فرانسیس کورکجان در سال 2009، با کمک یک بازرگان دو رگه لبنانی- فرانسوی، برند خود را تاسیس کرد. این برند در پاریس قرار دارد. و با نام Maison Francis Kurkdjian شناخته می شود. برند کورکجان در حال حاضر، خاص ترین و کمیاب ترین عطرها را طراحی و تولید می کند. و به عنوان بهترین تولید کننده عطرهای نیش معروف است. عطرهای نیش، عطرهایی هستند که بسیار نایاب و گران قیمت هستند. این عطرها تنها توسط برندهایی تولید می شوند که کار تخصصی شان تولید عطر است. و در کنار آن در حوزه تولید سایر محصولات، فعالیت نمی کنند. به دلیل همین ویژگی ها، افراد برای خرید عطرهای نیش، هزینه زیادی می پردازند.

فرانسیس در طی سال ها فعالیت خود در عرصه عطر سازی، جوایز فراوانی دریافت کرده است. WWD Beauty Biz Award, Cosmetique Magazine's best niche mixte perfume, collective body of his creative work, Breakthrough product ، از جمله معروف ترین آن ها هستند. فرانسیس کورکجان، تمام عطر های برند کورکجان را طراحی می کند. و از پرفیومر دیگری برای طراحی آن ها استفاده نمی کند. از معروف ترین عطرهای تولید شده توسط فرانسیس کورکجان در برندش، می توان به Le Beau Parfum, Grand Soir, Floralia, Coloratura, Cologne Pour Le Matin, Baccarat Rouge 540, Aqua Vitae,Amyris Homme, Allegria, A La Rose اشاره کرد.

عطر و ادکلن میسون فرانسیس کورکجان اصل | لیست قیمت محصولات میسون فرانسیس کورکجان اورجینال | بررسی عطر و ادکلن میسون فرانسیس کورکجان اورجینال | عطر میسون فرانسیس کورکجان | Maison Francis Kurkdjian Perfume | عطربان مرجع تخصصی عطر و ادکلن کشور... عطر میسون فرانسیس کورکجان اصل , ادکلن میسون فرانسیس کورکجان اصل , خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان اورجینال , خرید ادکلن میسون فرانسیس کورکجان اورجینال , قیمت عطر میسون فرانسیس کورکجان , قیمت ادکلن میسون فرانسیس کورکجان

دسته‌بندی