عطر ادکلن عطربان بهترین قیمت خرید عطر ادکلن اصل با گارانتی

خرید عطر اصل | خرید ادکلن اصل

با توجه به وفور فروشگاه های نامعتبر عطر و ادکلن در کشور، امروزه خرید عطر اصل یکی از دغدغه های اصلی مشتریان به حساب می آید. علاوه بر این با توجه به افزایش نرخ ارز، قیمت عطر اصل نیز تحت تاثیر قرار گرفته؛ حال با تمام این تفاسیر پیدا کردن یک مرجع برای خرید عطر و ادکلن اصل با ارزان ترین قیمت کاری دشوار بوده و وقت و انرژی زیادی را طلب می کند. بر همین اساس فروشگاه اینترنتی عطربان با بیش از ده سال سابقه عمده فروشی عطر و ادکلن در بازار بزرگ تهران و دارا بودن تمامی مجوزهای فروش فیزیکی و اینترنتی عطریات آماده است که تمام نیازهای مشتریان را با اجناس صددرصد اصلی برآورده نماید.
عطربان بصورت شبانه روزی خرید عطر و خرید ادکلن اصل را با قیمت های بدون رقیب برای مشتریان عزیز سرتاسر کشور تسهیل نموده؛ شما عزیزان می توانید از هر نقطه کشور بصورت اینترنتی خرید ادکلن اصلی خود را با خیال راحت از عطربان انجام دهید و در صورتی که ساکن شهر تهران هستید نیز می توانید بصورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید ادکلن کنید.

عطر ادکلن اصل با بهترین قیمت فقط در عطربان!

خرید عطر و ادکلن در تهران:
به خرید ادکلن از فروشگاه های اینترنتی اعتماد ندارید؟! و در هنگام خرید آنلاین ادکلن و عطر سوالاتی مثل اگه عطر رو نفرسته چی؟ اگه عطر اصلی نباشه چی؟ اگه پولمو ببره چی؟ و… ذهن شما را مشغول می کند؟! مشکلی نیست ما برای این موارد هم راه حل داریم:) در عطربان علاوه بر خرید آنلاین ادکلن، میتوانید بصورت حضوری اقدام به خرید ادکلن اورجینال در تهران کنید.
خرید حضوری ادکلن در تهران برای مشتریانی که دیدگاهی منفی به خرید آنلاین عطر دارند پوئن مثبتی است که توسط عطربان برای آسودگی خیال مشتریان مهیا شده است. این مزیت باعث اعتماد بیشتر مشتریان شده و عطر بان را در لیست بهترین سایت خرید عطر و ادکلن در تهران قرار می دهد. جهت خرید حضوری ادکلن در تهران می توانید به آدرس ما در بازار بزرگ تهران که در قسمت تماس با ما ذکر شده مراجعه نمایید.


خرید عطر مردانه اصلی:
همانطور که پوشیدن لباس های مد روز و شیک اهمیت زیادی دارد، خرید عطر مردانه اصل و استفاده از آن، کمک بسیار زیادی به جذابیت آقایان می کند. مردانی که در کنار آراستگی لباس و ظاهر خود از عطرهای خوشبو و جذاب استفاده می‌کنند، اعتماد‌به‌نفس و قدرت جذب بالاتری دارند.
امروزه اکثر آقایانی که سلامتی برایشان اهمیت بالایی دارد به دنبال خرید ادکلن مردانه اورجینال هستند، چون می دانند استفاده از عطر و ادوکلن های فیک ممکن است در آنها حساسیت پوستی ایجاد کند. این افراد با اینکه می دانند قیمت عطر و ادکلن های مردانه اورجینال نسبت به ادکلن های فیک بیشتر است، با این حال کیفیت عطر و سلامتی خود را فدای قیمت کم آن نمی کنند؛ و دنبال مرجعی برای خرید ادکلن اصلی مردانه با قیمت مناسب هستند.
از این رو عطربان بستری کامل برای خرید عطر و ادوکلن اصلی مردانه فراهم نموده که در آن می توان به راحتی نسبت به بررسی، انتخاب و خرید ادکلن مردانه اصلی پرداخت. قیمت ادکلن های مردانه اورجینال در عطربان بسیار مقرون به صرفه بوده که در کنار گارانتی اصالت و پشتیبانی 24 ساعته بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن مردانه اصل می باشد.


خرید عطر زنانه اصلی:
خرید عطر زنانه اورجینال یکی از مهم ترین مواردی است که بانوان به آن اهمیت زیادی می دهند. چرا که خانم ها دوست دارند همیشه تاثیرگذار باشند و مرکز توجه جمع قرار گیرند. این تاثیرگذاری با خرید ادکلن زنانه اصل و استفاده از آن بسیار بیشتر خواهد شد. فرض کنید در یک مهمانی نشسته اید و خانمی با بوی خوش از آنجا عبور می کند؛ بدون شک تمام توجهات را به خود جلب می کند. به همین دلیل بانوان در انتخاب و خرید عطر اصلی زنانه حساسیت بیشتری به خرج می دهند.
در حال حاضر به دلیل فرهنگ و دیگر شاخص های جامعه ما، قیمت عطر زنانه اصلی برای بانوان، بیشتر از آقایان حائز اهمیت است. به همین دلیل پیدا کردن مرجعی برای خرید ادکلن زنانه اصلی با قیمت مناسب جزو اولویت های اصلی بانوان است. در عطر بان بانوان نیز می توانند به خرید عطر و ادکلن زنانه اصلی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه اقدام نمایند. قیمت ادکلن اصلی زنانه در عطربان نسبت به تمام فروشگاه های دیگر ارزان تر بوده که در کنار گارانتی اصالت، پشتیبانی 24 ساعته و ارسال سریع بهترین سایت برای خرید عطر و ادوکلن اصلی زنانه می باشد.


خرید عطر یونیسکس اصلی:
در دهه های اخیر برخی شرکتها به دلیل موافق بودن حقوق برابر میان مردان و زنان شروع به تولید عطرهای مشترک کردند. آنها با الهام گرفتن از عطرهای اولیه که فقط قشر اشرافی جامعه استفاده می کردند و زنانه یا مردانه نداشت شروع به ساخت عطرهای یونی سکس یا مردانه زنانه کردند «در ایران عطر اسپرت نیز شناخته می شوند». در فرمولاسیون عطرهای مشترک یا یونیسکس ترکیب عناصر اولیه به گونه‌ای قرار می‌گیرد که در نهایت رایحه‌ای که تولید می شود مناسب استفاده برای هر دو جنس باشد. این عطرها، دارای رایحه ویژه و ترکیبات پیچیده ای هستند.
خرید عطر یونسکس برای یک خانواده، مقرون به صرفه تر از عطرهای تک جنسیتی است؛ به این دلیل که با خرید ادکلن یونیسکس همه اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند و این باعث می شود که هزینه کمتری نسبت به خرید چند عطر جداگانه برای تک تک اعضای خانواده پرداخت شود.
در عطربان جهت انتخاب یا خرید عطر ادکلن یونیسکس می توانید از منوهای سایت، عطریات یونیسکس را انتخاب نمایید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت عطر یونیسکس اصل در عطربان ارزانتر از همه فروشگاه ها بوده که در کنار پشتیبانی 24 ساعته با خیال راحت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.


خرید عطر نیش و لوکس:
عطر نیش یا همان عطر لوکس، عطری دست ساز و کمیاب است که از مواد خاص تر، گران تر و نادری ساخته می شود. این عطرها برخلاف عطرهای دیزاینری، تولید بسیار محدودی دارند که در گذشته فقط خاندان اشرافی از آنها استفاده می کردند. به همین دلیل اسم دیگر عطر نیش، عطر سلطنتی است. امروزه با ازدیاد افراد مشهور و میلیاردر در سرتاسر جهان، استفاده و خرید عطر نیش و لوکس بشدت رو به افزایش است. با توجه به اینکه قیمت عطر نیش همیشه گرانتر از دیزاینری ها بوده، بیشتر افراد خاص و ثروتمند به خرید ادکلن نیش اقدام می کنند.
اگر به دنبال خرید ادکلن و عطر نیش هستید، این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت ادکلن نیش و لوکس مانند تمامی عطریات سایت عطر بان، بسیار مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه هاست. شما می توانید در کنار گارانتی اصالت، پشتیبانی 24 ساعته و ارسال سریع با خیال راحت به خرید عطر نیش اقدام نمایید.

چرا خرید عطر اصل فقط از عطربان؟

1-تمامی عطر و ادکلن ها اصلی هستند و با گارانتی اصالت تا قطره آخر ارائه می شوند.
2-تمامی
عطر و ادکلن ها در صورت پشیمان شدن مشتری از خرید، تا 7 روز قابلیت تعویض یا عودت دارند (در صورت پلمپ ماندن)
3-قیمت
عطر و ادوکلن های عطربان از تمام فروشگاه های اینترنتی و سطح شهر مناسب تر است (بدلیل عمده فروش بودن)

چرا عطربان برای خرید عطر بهترین گزینه است؟

1-امکان خرید عطر و ادکلن بصورت حضوری در فروشگاه عطربان در بازار بزرگ تهران امکان پذیر است.
2-انواع روش های پرداخت بصورت پرداخت در محل «شهر تهران»، کارت به کارت، انتقال از طریق شبا، پرداخت آنلاین و خرید عطر با ارز دیجیتال امکان پذیر است.
3-عطربان دارای تمامی مجوزهای فروش عطر و ادکلن بصورت فیزیکی و اینترنتی است.
4-پشتیبانی و خدمات پس از فروش در عطربان بصورت 24 ساعته است.
5-سفارشات در سریع ترین حالت ممکن ارسال می شوند.
6-هزینه ارسال خریدهای بالای 500 هزار تومان رایگان است.

خلاصه دلایل خرید ادکلن از عطربان؟

با مقرون بصرفه ترین قیمت می توانید ادکلن بخرید.
از اورجینال بودن ادکلن خریداری شده مطمئن هستید.
تنوع بالای محصولات و پشتیبانی شبانه روزی دارید.

سوالات متداول در هنگام خرید عطر یا خرید ادکلن:

آیا عطر و ادکلن یکی هستند؟

خیر. هر دو غلظت های مختلف هستند. سلسله مراتب غلظت به این گونه است: 1-پرفیوم (عطر) 2-ادو پرفیوم 3-ادو تویلت 4-ادو کلن (ادکلن) 5-او فرش (اسپری).

تفاوت انواع عطر و ادکلن، ادوتویلت و... در چیست؟

اگر قصد خرید عطر ادکلن دارید و تفاوت انواع عطر و ادکلن و... را نمی دانید به نکات زیر توجه فرمایید:
غلظت انواع عطر در انگلیسی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:
1-اکستریت د پارفوم (extrait de parfum)، دارای حدود 30 تا 45 درصد عطرمایه خالص و ماندگاری حدود 10 تا 14 ساعت.
2-پرفیوم یا همان عطر (parfum)، دارای 20 تا 30 درصد عطرمایه خالص و ماندگاری حدود 8 تا 10 ساعت.
3-ادو پرفیوم (eau de parfum)، دارای 15 تا 20 درصد عطرمایه خالص و ماندگاری حدود 6 تا 8 ساعت.
4-ادو تویلت (eau de toilette)، دارای 5 تا 15 درصد عطرمایه خالص و ماندگاری حدود 4 تا 5 ساعت.
5-ادو کلن یا همان ادکلن (eau de cologne)، دارای 2 تا 4 درصد عطرمایه خالص و ماندگاری حدود 2 ساعت.
با توجه به توضیحات ذکر شده با اینکه در زبان فارسی عطر و ادکلن هردو یک معنا را القا میکنند اما در عمل دو نوع از غلظت های عطر هستند. پس اگر قصد خرید عطر یا خرید ادکلن اورجینال دارید، باید توجه داشته باشید عطرهایی که عصاره خالص آنها بیشتر است ماندگاری بالاتر و به تبع همان قیمت بیشتری نیز دارند.

هنگام خرید عطر و خرید ادکلن اصلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

عطر یا ادکلن های اصلی باید دارای بچ کد و جعبه ای سالم باشند، شماره بچ کد زیر عطر با بچ کد روی جعبه مطابقت داشته باشد. فونت و علائم روی آنها بسیار دقیق و ظریف چاپ یا حک شده باشد، دارای شیشه ای صاف و صیقلی خورده و بدون حباب باشد. بیشتر عطرهای اورجینال قابلیت استعلام اصالت توسط سایت هایی مانند چک فرش با وارد کردن بچ کد مربوطه دارند. با تمام تفاسیر ارائه شده، مهمترین نکته در هنگام خرید عطر یا خرید ادکلن این است که از یک فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی معتبر خرید عطر ادکلن را انجام دهید.

آیا ماندگاری عطر، ربطی به اصل یا فیک بودن آن دارد؟

خیر. ماندگاری عطر ربطی به اصل یا فیک بودن آن ندارد. هم عطرهای اصل و هم عطرهای شرکتی و حتی عطرهای فیک بر اساس خلوص به پنج دسته اکستریت ها، پرفیوم ها، ادوپرفیوم، ادوتویلت ها و ادکلن ها تقسیم می شوند؛ مثلا اکستریت که دارای بیشترین ماندگاری است، حدود 10 تا 14 ساعت دوام می آورد. یا ادوتویلت حدود 4 تا 6 ساعت و ادوکلن حدود 2 ساعت! پس نباید از ادوکلن که غلظت آن نسبت به بقیه کمتر است توقع داشته باشید که مثل کَنه به شما بچسبند و رهایتان نکنند :)
حتی گاها برخی عطرهای فیک ممکن است ماندگاری بیشتری نسبت به اصلش داشته باشند که معمولا به خاطر استفاده از فیکساتورهایی است که در عطر فیک به کار می رود و این مورد به شدت برای سلامتی مضر است.
در واقع اصل یا فیک بودن یک عطر در تیزی نت ها، روایح و مواد به کار رفته در آن قابل تشخیص است که فقط برای عطربازهای حرفه ای قابل تشخیص است.
اما چرا استفاده از عطر فیک ریسک دارد؟ عطرهای فیک به دلیل اینکه زیر زمینی تولید می شوند، برای ساخت آنها از مواد شیمیایی، ناموغوب و گاها سمی استفاده می شود که این امر به سلامتی شخص آسیب هایی مانند حساسیت، سردرد و در دراز مدت باعث بیماری هایی مانند نازایی، مشکلات ریوی، سرطان و... می شود.

آیا عطر و ادکلن های شما اصلی هستند؟

در عطربان هیچ گونه محصول فیک یا تقلبی وجود ندارد و تمام محصولات صد در درصد اصل (اورجینال) می باشند.

آیا عطر و ادکلن تاریخ انقضا دارد؟

بله. سال و ماه عطر و ادکلن های اصلی را می توان از بچ کد درج شده روی جعبه و یا شیشه عطر تشخیص داد (معمولا بدلیل اینکه سازمان های استاندارد بیش از 5 سال اجازه ثبت نمی دهند، این عدد 5 سال است). ضمنا تمام کمپانی های معروف با درج تصویری از یک قوطی باز شده بر روی جعبه، و ثبت اعدادی مانند 24M یا 36M بیان میکنند که از زمان اولین اسپری 24 یا 36 ماه مهلت استفاده دارید. لازم به ذکر است که عطر و ادکلن های اورجینال معمولا در حالت پلمپ و در شرایط نگهداری مناسب حدود 10 تا 15 سال می توانند بدون تغییر باقی بمانند. اما ترجیحا بیش از ۵ سال از خرید عطر نگذرد مگر اینکه دیسکانت، کمیاب و یا ریفورموله شده باشد «که در این حالت بدلیل ارزشمند شدن معمولا قیمت عطر گران تر می شود».

تفاوت عطر و ادکلن اصلی، شرکتی و تقلبی چیست؟

عطر و ادکلن ها از لحاظ کیفیت در حال حاضر به سه دسته تقسیم بندی می شوند:
دسته اول که عطر اصلی نام دارند از اسانس درجه یک و بهترین مواد تهیه می شوند که معمولا در قالب برند های معروف عطر و ادکلن وارد بازار می شوند. (مانند شنل، کرید، آمواج و...)
دسته دوم عطر شرکتی است. این عطرها توسط شرکت های ضعیف تر و معمولا از اسانس های درجه دوم با نام تجاری و برند خاص خودشان تولید و به فروش می رسند. کیفیت این عطرها کم است و بدلیل اینکه نظارت خیلی شدیدی بر روند تولید آنها نیست، ممکن است از مواد حساسیت زا استفاده کنند و باعث سردرد یا مسمومیت شوند. این عطرها به نام عطر اماراتی نیز شناخته می شوند. (مانند فراگرنس ورد، جانوین و...)
دسته سوم عطر فیک است. عطر فیک نیز از مواد درجه دو و سه و... و مواد سمی بصورت زیر زمینی تولید می شوند و بر تولید آنها هیچ گونه نظارتی از طرف سازمان های استاندارد نیست. اما به دلیل اینکه آنها را در شیشه، جعبه و بسته بندی به شکل عطر اورجینال به بازار روانه می کنند بعنوان عطر فیک شناخته می شوند.
عمده ترین تفاوت عطر فیک و عطر شرکتی در این است که عطر شرکتی بصورت رسمی، تحت قوانین کشور سازنده، با نام و برند خاصی عرضه می شود؛ اما عطر فیک، خود را به جای عطر اصلی معرفی می کند و هدفش فریب خریدار است. از آنجا که هیچ گونه نظارتی بر تولید عطر تقلبی نیست و معمولا استفاده از مواد سمی در آنها رایج است و بصورت قاچاق تولید می شود، استفاده از آن ریسک زیادی برای سلامتی اشخاص دارد.
لازم به ذکر است که تمام محصولات ما اصلی بوده و با گارانتی اصالت معتبر ارائه می شوند.

آیا عطرهای فاقد لیبل وزارت بهداشت تقلبی هستند؟

لزوما خیر. با توجه به اینکه عطر و ادکلن کالای لوکس و بعضا قاچاق محسوب می شود، بیش از 90 درصد عطریات موجود در بازار فاقد لیبل اصالت وزارت بهداشت هستند. پس لزوما نداشتن لیبل اصالت به معنای فیک بودن عطر نیست. اما دارا بودن لیبل اصالت اعتبار بیشتری به صحت اصالت عطر می دهد؛ البته به شرط اینکه خود لیبل اصالت الصاق شده روی عطر تقلبی نباشد! «زیرا برخی افراد اقدام به چاپ لیبل اصالت تقلبی می کنند». با این وجود بهترین روش برای خرید عطر اصل، انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر است.

آیا می توان محصول خریداری شده را بدون دلیل به عطربان عودت داد؟

بله. در صورتی که مشتری به هر دلیلی قصد عودت سفارش را داشته باشد، می تواند ظرف مدت یک هفته از زمان خرید، کالای خود را از طریق ثبت در پروفایل خود یا کانال های ارتباطی با ما مرجوع نموده و هزینه کامل آن را دریافت نماید. لازم به ذکر است که هزینه مربوط به آماده سازی و ارسال سفارش کسر خواهد شد.
لطفا توجه فرمایید که با توجه به اینکه عطر و ادکلن در دسته محصولات آرایشی و بهداشتی قرار داشته و رابطه مستقیمی با سلامتی افراد دارد، طبق قوانین کشور فقط کالاهایی که کاملا پلمپ، سالم و استفاده نشده باشند قابلیت عودت دارند.
نکته: لطفا در هنگام دریافت محصول، آن را در حضور پیک مخصوص بررسی نموده در صورت مشاهده هرگونه مشکل سریع با پشتیبانی عطربان تماس بگیرید؛ در غیر این صورت امکان عودت «بدون دلیل» آن پس از باز کردن پلمپ وجود ندارد.

نحوه گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش چگونه است؟

عطربان جهت آسودگی خیال مشتریان از اصل بودن کالاهای خود، تمام عطر و ادکلن ها را تا پایان مصرف گارانتی اصالت می کند. و هر زمان در صورت اثبات عدم اصالت کالا توسط خریدار برای فروشنده، تمام مبلغ سفارش و هزینه های جانبی آن بدون کم و کاست عودت می گردد.
لطفا توجه داشته باشید که بدلیل فروش زیاد محصولات و جلوگیری از اسراف کاغذ، تمام سفارشات بصورت پیشفرض بدون فاکتور ارسال می شوند. در صورت درخواست مشتری، فاکتور ارسال و در آن گارانتی اصالت تا پایان مصرف قید می شود.
همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش در عطربان از طریق گفتگوی سایت بصورت 24 ساعته می باشد.

نحوه استرداد وجه در عطربان چگونه است؟

پس از تایید استرداد وجه توسط مدیر عطربان، مبلغ عودت وجه صرفا به شماره حساب یا کارت پرداخت کننده واریز خواهد شد؛ و رویه پرداخت با توجه به سقف انتقال بانکی ممکن است از 1 ساعت تا 3 روز کاری به تاخیر بیانجامد.

آیا پرداخت در محل دارید؟

بله. پرداخت در محل برای مشتریان ساکن محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شهر تهران امکان پذیر می باشد. اما برای مشتریان خارج از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شهر تهران، بدلیل دوری از مرکز تهران و زیاد بودن هزینه های حمل و نقل پیک های عطربان در صورتی که سفارشات محدوده ایشان به حد نصاب برسد دارای شرایط پرداخت در محل و ارسال رایگان می گردد. در غیر این صورت، بصورت تلفنی برای نحوه ارسال یا پرداخت مابه التفاوت هزینه پیک با ایشان تماس گرفته می شود.

نحوه پرداخت وجه سفارش چگونه است؟

در عطربان پرداخت از طریق کلیه کارتهای عضو شتاب، یا بصورت کارت به کارت و شبا از طریق انتخاب گزینه مربوطه هنگام پرداخت وجه امکان پذیر می باشد. ضمنا مشتریان محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد تهران می توانند با انتخاب گزینه پرداخت در محل، هنگام تحویل کالا وجه خود را درب منزل پرداخت نمایند. مشتریان خارج از محدوده های فوق بدلیل دوری از مرکز تهران و زیاد بودن هزینه های حمل و نقل در صورتی که سفارشات محدوده ایشان به حد نصاب برسد دارای شرایط پرداخت درب منزل می شوند و در غیر این صورت بصورت تلفنی برای نحوه ارسال و نوع پرداخت با ایشان تماس گرفته می شود. همچنین جهت خرید عطر با ارز دیجیتال می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

روش های ارسال کالا چگونه است؟

1-پیک مخصوص(فقط برای شهر تهران) 2-پست پیشتاز 3-تیپاکس 4-چاپار 5-باربری. برای اطلاعات بیشتر صفحه نحوه ارسال سفارش را در پاورقی سایت مطالعه نمایید.

آیا امکان سفارش حضوری برای خرید عطر یا خرید ادکلن وجود دارد؟

بله. با توجه به شلوغ بودن بازار و احتمال شیوع بیماری هایی مثل آنفولانزا، کرونا و… و همچنین سیستمی بودن تمامی مراحل و از همه مهم تر، مدیریت صحیح فروش، امکان سفارش گیری حضوری فقط برای خریداران عمده و مشتریانی که بسیار حساس هستند و نمی توانند به راحتی به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنند:) وجود دارد.

هزینه ارسال سفارشات در عطربان چگونه محاسبه می شود؟

در عطربان هزینه ارسال سفارشاتی که پیش پرداخت شده اند «برای تهران و تمام کشور» و همچنین برای مشتریان ساکن محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شهر تهران که پرداخت در محل را انتخاب کرده اند رایگان می باشد.
اما برای مشتریان خارج از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شهر تهران که پرداخت در محل را انتخاب کرده باشند؛ بدلیل دوری از مرکز تهران و زیاد بودن هزینه های حمل و نقل پیک های عطربان در صورتی که سفارشات محدوده ایشان به حد نصاب برسد دارای شرایط ارسال رایگان می گردد. در غیر این صورت، بصورت تلفنی برای نحوه ارسال یا پرداخت مابه التفاوت هزینه پیک با ایشان تماس گرفته می شود.

سفارشات مشتریان ساکن شهر تهران چه زمانی تحویل داده می شود؟

در صورتی که سفارش قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشد، همان روز؛ و در صورتی که بعد از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشد در اولین فرصت روز کاری بعد ارسال خواهد شد. ضمنا در صورتی که لازم است سفارش در ساعت خاصی یا در زمان دیگری ارسال شود، در قسمت یادداشت، یا از طریق کانال های ارتباطی با ما ذکر گردد.
توجه نمایید که در ایام خاص مانند اعیاد، روزهای برفی و… ممکن است تحویل سفارشات طولانی تر از حالت معمول انجام گردد که در این صورت قبلا تلفنی به مشتری اعلام و هماهنگ خواهد شد.

سفارشات مشتریان سایر شهرستان ها چه زمانی تحویل داده می شود؟

در صورتی که سفارش قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشد، همان روز و در صورتی که بعد از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشد در اولین فرصت روز کاری بعد توسط روش های پستی ارسال خواهد شد و مطابق تعهد این شرکت ها بین یک تا سه روز کاری تحویل داده می شود.
نکته: در هنگام ارسال مرسوله ما امن ترین و سریعترین روش را انتخاب می کنیم و معمولا کمتر از 24 ساعت در مراکز استانها و 48 ساعت در مراکز شهرستانها و روستاها تحویل داده می شود. در صورتی که تمایل دارید سفارش شما توسط روش خاصی ارسال شود در توضیحات خرید، روش مربوطه را بنویسید.

فروش کالا هایی که به دلیل تورم افزایش قیمت داشته اند چگونه است؟

با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور احتمال دارد برخی از قیمت های سایت به روز نباشد، یا موجودی برخی کالاها تمام شده باشد، اما در سیستم حسابداری سایت ثبت نشده باشد؛ در این صورت اگر سفارشی ثبت گردد که قیمت روز کالا بیشتر از قیمت ثبت شده باشد، (بر مبنای شرع و با رعایت انصاف) قیمت جدید به اطلاع خریدار ارائه می گردد که در صورت تایید مشتری کالا برای ایشان ارسال می گردد، در غیر این صورت سفارش لغو شده و وجه خریدار در سریعترین زمان ممکن عودت می گردد.

دلیل ارزان بودن قیمت های سایت عطربان نسبت به فروشگاه های سطح شهر چیست؟

بدلیل اینکه عطربان خود وارد کننده برخی محصولات است و یا با وارد کنندگان عمده ارتباط دارد معمولا قیمت پایین تری نسبت به فروشندگان سطح شهر دارد. دلیل آن هم حذف دلالان در چرخه فروش است. از جهتی دیگر سیاست ما فروش زیاد با سود کم است.
لازم به ذکر است که برخی محصولات ممکن است نسبت به رقبا بسیار ارزان تر باشند. دسته اول محصولاتی است که توسط عطربان وارد می شوند که معمولا قیمتی بسیار پایین تر نسبت به رقبا دارند. دسته دوم محصولاتی هستند که نوسان قیمتی خورده اند، در این صورت حتما قبل از ثبت سفارش، استعلام بگیرید.

دلیل اختلاف قیمت های سایت عطربان نسبت به برخی فروشگاه های اینترنتی چیست؟

متاسفانه بدلیل اینکه اغلب اجناس وارداتی هستند و نوسانات نرخ ارز بصورت مستقیم بر روی قیمت تمام شده تاثیر می گذارد ممکن است قیمت برخی اجناس به روز نباشد؛ که در این صورت اگر قیمت ما از فروشگاه های دیگر بیشتر بود می توانید جهت بروزرسانی قیمت با ما تماس بگیرید. البته این احتمال نیز وجود دارد که برخی فروشندگان جنس تقلبی را بجای اصلی بفروشند. ما برای آسودگی خیال مشتری تمامی اجناس را با ضمانت اصالت معتبر ارائه می کنیم.

چگونه در سایت ثبت نام و سفارش خود را ثبت کنم؟

پس از کلیک بر روی ورود به حساب کاربری، دکمه “ثبت نام” را بزنید و با وارد کردن ایمیل یا موبایل خود عملیات ثبت نام را انجام دهید.
پس از انتخاب عطر، دکمه سبد خرید را کلیک کرده و با طی کردن مراحل آن سفارش خود را ثبت نمایید. یا از طریق روش های تماس با ما نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر صفحه راهنمای ثبت سفارش در پاورقی سایت را مشاهده نمایید.

ساعت کاری، پاسخگویی و پشتیبانی عطربان چگونه است؟

ساعت کاری دفتر در روزهای عادی از 9 صبح الی 17 و پنجشنبه تا 14 می باشد. پاسخگویی و پشتیبانی عطربان نیز بصورت 24 ساعته از طریق گفتگوی سایت یا راه های ارتباطی ذکر شده در قسمت تماس با ما می باشد.

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان چگونه است؟

مشتریان می توانند از طریق تلفن مربوط به مدیریت در قسمت تماس با ما، یا ارسال ایمیل به آدرس info@atrban.com با وارد کردن مشخصات شخصی شامل نام، نام خانوادگی و شماره تماس، شکایت خود را به مدیر ارائه دهند. مدیر در اولین فرصت با مشتری ارتباط برقرار خواهد کرد.

چگونه در هنگام خرید عطر به عطربان اعتماد کنیم؟

قبل از هرچیز عطربان دارای دفتر ثابت در قلب بازار بزرگ تهران با شماره تماس و آدرس مشخص می باشد. علاوه بر آن دارای مجوز فروش اینترنتی اینماد از وزارت صمت و همچنین مجوز نشان ملی ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد است که شما می توانید آنها را در پاورقی سایت مشاهده نمایید.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

اگر در سوالات متداول ذکر شده هنوز جواب خود را پیدا نکرده اید یا ابهامی دارید از طریق قسمت نظرات، چت سایت، شماره های واتس اپ، شماره های تماس و… که در صفحه تماس با ما ارائه شده آن را بیان فرمایید. کارشناسان عطربان در سریعترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

برندهای ویژه ادکلن